1. Úvod
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") obsahují podmínky používání služeb dostupných na webových stránkách [https://hisec-ajto.hu] (dále jen "webové stránky") uživatelem (dále jen "uživatel"). Technické informace nezbytné pro používání webových stránek, které nejsou obsaženy v těchto VOP, jsou uvedeny v informacích dostupných na webových stránkách. Používáním Webových stránek Uživatel bere na vědomí a souhlasí s podmínkami těchto VOP.
2. Údaje o poskytovateli služeb
-
-
-
Název: GORDIUS ENDLESS Ltd.
-
Sídlo: 3530 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca 87.
-
Poštovní adresa: 3530 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca 87.
-
Jméno zástupce: Tamás Szabó
-
Registrační číslo společnosti: 05-09-017689
-
Název rejstříkového soudu: Obecný soud v Miskolci
-
Daňové číslo: 14463730-2-05
-
Daňové číslo Společenství: CS- 14463730
-
Telefonní číslo:+36706606987
-
-
3. Činnosti na webových stránkách
Náš internetový obchod prodává dveře a bezpečnostní dveře, příslušenství k bezpečnostním dveřím (například zámky, vložky do zámků, klíče, díly dveří).
4. Podmínky používání
4.1. Odpovědnost
Uživatel může používat webové stránky výhradně na vlastní nebezpečí a souhlasí s tím, že poskytovatel služeb nenese odpovědnost za jakoukoli hmotnou či nehmotnou škodu vzniklou v důsledku používání webových stránek, kromě odpovědnosti za porušení smlouvy způsobené úmyslně nebo z hrubé nedbalosti. Poskytovatel služeb vylučuje veškerou odpovědnost za chování uživatelů webových stránek. Uživatel je plně a výhradně odpovědný za své vlastní chování. Uživatel je povinen zajistit, aby používáním webových stránek přímo či nepřímo neporušoval práva třetích osob nebo zákony. Poskytovatel služeb je oprávněn, nikoliv však povinen, kontrolovat obsah (např. komentáře), který uživatelé mohou při používání webových stránek zpřístupnit, a poskytovatel služeb je oprávněn, nikoliv však povinen, hledat v souvislosti se zveřejněným obsahem náznaky protiprávní činnosti a za takové náznaky nenese odpovědnost.
4.2. Autorská práva
Brožury produktů na těchto webových stránkách můžete kopírovat na vlastní nebezpečí, ale ostatní obsah je chráněn autorskými právy!
5. Nakupování na webových stránkách
5.1. Proces objednávání
Webové stránky poskytují uživatelům možnost předvádění výrobků a online objednávání. Uživatelé mohou procházet webové stránky pomocí nabídek. Výrobky jsou řazeny podle kategorií.
Rozsah a doba trvání propagačních akcí se den ode dne liší. Vždy platí cena v době nákupu.
V sekci Novinky najdete nové produkty, které byly přidány do nabídky webu.
Kliknutím na název kategorie zobrazíte seznam produktů, které jsou v ní nainstalovány. Pokud se všechny produkty v dané kategorii nevejdou na jednu stránku, můžete je procházet pomocí čísel nad a pod produkty. Ze seznamu výrobků lze kliknutím na název výrobku přejít na podrobnou stránku výrobku, kde se dozvíte podrobné informace o funkcích a ceně výrobku, který si chcete objednat.
Webové stránky jsou vybaveny funkcí textového vyhledávání, která umožňuje vyhledávat názvy, podnázvy a jména autorů. Výsledky produktů, které odpovídají vyhledávacím kritériím, se zobrazují ve formě seznamu, podobně jako kategorie.
Vybraný produkt lze přidat do nákupního košíku kliknutím na tlačítko "Zahájit objednávku" nebo "Zahájit poptávku", vedle tlačítka lze nastavit požadovaný počet položek a další možnosti. Uživatel může zkontrolovat obsah nákupního košíku kliknutím na položku nabídky Nákupní košík. Zde může změnit množství objednaného výrobku nebo položku odstranit.
Při registraci musí uživatel poskytnout následující informace: e-mailová adresa, jméno, telefonní číslo, fakturační adresa., a pokud se liší od doručovací adresa.
Kromě výše uvedených informací je při registraci nutné zadat také heslo. O úspěšné registraci bude uživatel informován e-mailem a na webových stránkách. Uživatel může e-mailem požádat o zrušení své registrace, v takovém případě se bude muset znovu zaregistrovat k novému nákupu. Uživatel odpovídá za zachování důvěrnosti přístupových údajů. Uživatel odpovídá za aktualizaci svých údajů a je povinen informovat poskytovatele služeb, pokud zjistí, že jeho údaje byly zneužity třetí stranou. V případě zapomenutého hesla lze na webových stránkách požádat o nové heslo na registrovanou e-mailovou adresu. Pokud se uživatel na webových stránkách již dříve zaregistroval, může v procesu objednávky pokračovat zadáním své e-mailové adresy a hesla.
V dalším kroku objednávkového procesu si uživatel musí zvolit způsob platby a doručení, který mu vyhovuje. Souhrnná stránka umožňuje Uživateli zkontrolovat všechny dříve zadané údaje a produkty a množství, které si přeje objednat. V případě chyb při zadávání údajů může uživatel zadané údaje opravit pomocí editačních odkazů. Pokud je vše v pořádku, můžete objednávku dokončit kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku. Potvrzení o tom obdržíte na webových stránkách nebo e-mailem. Pokud po potvrzení objednávky (např. v potvrzovacím e-mailu) zjistíte nesprávné údaje, musíte o tom neprodleně, nejpozději však do 24 hodin, informovat poskytovatele služeb.
Bez ohledu na záměr objednání se uživatel může přihlásit prostřednictvím okna Přihlášení zákazníka nebo prostřednictvím položky nabídky Přihlášení / Přihlášení na Facebooku. Po přihlášení se zobrazí nabídka Změnit údaje, kde můžete změnit údaje zadané při registraci a také sledovat údaje a stav zadané objednávky.
5.2. Závaznost nabídky, potvrzení
Nákup produktu bez služby:
Poskytovatel služeb zpracuje objednávku do 3 pracovních dnů a zašle uživateli e-mail s přesným stavem nákupu. Pokud Uživatel neobdrží potvrzení do 3 pracovních dnů, je zproštěn povinnosti podat nabídku a není povinen objednané produkty převzít. Potvrzovací e-mail obsahuje údaje zadané při nákupu, údaje o objednávce, název objednaného produktu (produktů), cenu, zvolený způsob platby a doručení, pořadové číslo objednávky, stav vyřízení objednávky (čeká na vyřízení, pozastavena, probíhá) a popis těchto stavů.
Nákup produktu s doplňkovou službou:
V případě, že zákazník zaškrtnutím možnosti "Prosím, instalujte" uvede, že si přeje dveře instalovat, poskytovatel služeb předá žádost o cenovou nabídku jednomu ze svých smluvních partnerů. Partner a zákazník se dohodnou přímo na termínu a ceně instalace bez účasti dodavatele.
V případě, že dojde k dohodě o výše uvedených otázkách, změní partner žádost o cenovou nabídku na objednávku. O tom bude Zákazník informován e-mailem a smlouva mezi oběma stranami bude uzavřena.
Cena výrobků za služby:
Poskytovatel služeb má právo změnit cenu výrobku nebo služby u nabídek předložených více než 30 dní před datem nabídky a dosud nepřijatých. O změně ceny bude zákazník informován ústně i písemně. Zákazník si může výrobek a/nebo službu rezervovat nebo zrušit s vědomím nové ceny, jak je popsáno v bodě 6 této smlouvy.
5.3. Uzavření smlouvy
Smlouvu lze uzavřít v maďarštině. Podání objednávky se považuje za smlouvu uzavřenou elektronickými prostředky, která se řídí ustanoveními zákona CVIII z roku 2001 o některých otázkách služeb elektronického obchodu a služeb informační společnosti. Smlouva podléhá ustanovením nařízení vlády 45/2014 (26.II.26.) o podrobných pravidlech smluv mezi spotřebiteli a podnikateli a zohledňuje ustanovení směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU o právech spotřebitelů.
Smlouva je uzavřena po obdržení automatického potvrzení.
5.4. Registrace smlouvy
Smlouva uzavřená prostřednictvím webových stránek nepředstavuje písemnou smlouvu, poskytovatel služeb ji neeviduje a není následně přístupná.
5.5. Faktura
Poskytovatel služeb vystaví elektronickou fakturu prostřednictvím systému Billingo.hu, která bude zákazníkovi zaslána e-mailem po dodání nebo instalaci produktu. Fakturu vystaví poskytovatel služeb při zadání objednávky na základě údajů zadaných u fakturační adresy.
5.6. Platba, možnosti platby
5.6.1. Zálohová platba
Zákazník převede částku objednávky předem na bankovní účet poskytovatele služeb, který je uveden v potvrzovacím e-mailu. Po obdržení platby bude balíček poskytovatelem služeb odeslán. Při převodu nezapomeňte do pole pro poznámku uvést ID objednávky.
5.6.2. Po sázce
V případě platby na dobírku zaplatí kupující dodavateli/instalatérovi za výrobek a veškeré náklady na dodání a/nebo instalaci v okamžiku převzetí výrobku.
5.6.3. V hotovosti na místě nebo bankovním převodem
V případě osobního odběru platí kupující v hotovosti při odběru nebo platí pozadu na základě faktury ve stanoveném termínu/období. Tyto způsoby platby jsou k dispozici pouze velkoobchodníkům.
5.7. Vyzvednutí, doručení
5.7.1. Kurýrní služba
Zásilka bude doručena kurýrní službou v pracovní dny mezi 8:00 a 17:00.
Není-li dohodnuto jinak, je poskytovatel služeb povinen poskytnout (dodat) výrobek spotřebiteli bezodkladně po uzavření smlouvy, nejpozději však do třiceti dnů. V případě prodlení na straně poskytovatele je spotřebitel oprávněn stanovit dodatečnou lhůtu. Pokud Dodavatel v dodatečné lhůtě neplní, je Spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez předchozího upozornění, jestliže poskytovatel služby odmítl plnit smlouvu nebo jestliže smlouva měla být splněna v době sjednané pro plnění, a nikoliv v jiné době, a to na základě dohody stran nebo z důvodu zjevného účelu služby.
6. Právo na odstoupení od smlouvy
6.1. Postup pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy
Ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na fyzické osoby, které jednají mimo rámec svého povolání, samostatně výdělečné činnosti nebo podnikatelské činnosti, které nakupují, objednávají, přijímají, používají nebo využívají zboží a které jsou adresátem obchodních sdělení nebo nabídek týkajících se zboží (dále jen "spotřebitel").
Nákup produktu bez služby:
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů ode dne převzetí výrobku, nebo v případě dodání více výrobků od posledního dodaného výrobku, spotřebitelem nebo třetí stranou odlišnou od dopravce a určenou spotřebitelem.
Spotřebitel může rovněž uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy v období mezi datem uzavření smlouvy a datem převzetí výrobku.
Pokud si spotřebitel přeje uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, musí zaslat poskytovateli služeb jasné prohlášení o svém záměru odstoupit od smlouvy (např. poštou, faxem nebo elektronickou poštou), a to prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v bodě 1 těchto VOP. Spotřebitel uplatní své právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě, pokud své oznámení o odstoupení od smlouvy zašle poskytovateli služeb před uplynutím výše uvedené lhůty.
Důkazní břemeno, že spotřebitel uplatnil své právo na odstoupení od smlouvy v souladu s ustanoveními uvedenými v bodě 5.
V obou případech poskytovatel služeb neprodleně potvrdí přijetí odstoupení spotřebitele e-mailem.
V případě písemného odstoupení od smlouvy se má za to, že bylo potvrzeno ve lhůtě, pokud spotřebitel odešle své prohlášení poskytovateli služeb do 14 kalendářních dnů (do 14. kalendářního dne).
V případě oznámení poštou bude poskytovatel služeb pro výpočet lhůty brát v úvahu datum odeslání, v případě oznámení e-mailem nebo faxem datum odeslání e-mailu nebo faxu. Spotřebitel zašle svůj dopis doporučeně tak, aby bylo možné věrohodně prokázat datum odeslání.
V případě odstoupení od smlouvy vrátí spotřebitel objednaný výrobek na adresu poskytovatele služeb uvedenou v bodě 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne oznámení o odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za dodrženou, pokud spotřebitel odešle (zašle poštou nebo doručí kurýrní službě, kterou si objednal) výrobek před uplynutím 14denní lhůty.
Náklady na vrácení výrobku na adresu poskytovatele služeb nese spotřebitel. Poskytovatel služeb nemůže přijmout zásilku vrácenou na dobírku. V souvislosti s odstoupením od smlouvy nebudou spotřebiteli účtovány žádné další náklady kromě nákladů na vrácení výrobku.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu poskytovatel služeb kupní cenu zaplacenou spotřebitelem bez nákladů na dopravu (dodání), zejména bez dodatečných nákladů vzniklých z důvodu, že si spotřebitel zvolil jiný způsob dopravy než nejlevnější obvyklý způsob dopravy nabízený poskytovatelem služeb, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Poskytovatel je oprávněn zadržet vrácení peněz až do doby, kdy je zboží vráceno.
Toto právo na odstoupení od smlouvy mají pouze zákazníci, kteří jsou spotřebiteli ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele. Právo na odstoupení od smlouvy nemůžeme poskytnout po uplynutí 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží.
Vrácení peněz provede poskytovatel služeb stejným způsobem platby, jaký byl použit při původní transakci, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasí s jiným způsobem platby; v důsledku použití tohoto způsobu vrácení peněz nebudou spotřebiteli účtovány žádné další náklady.
Spotřebitel může nést odpovědnost za znehodnocení výrobku pouze tehdy, pokud je způsobeno používáním nad rámec použití nezbytného pro zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku.
Nákup produktu s doplňkovou službou:
V případě dveří objednaných s instalací se kupující zavazuje při uzavření smlouvy uhradit zakoupený výrobek a náklady na jeho instalaci v místě instalace. Smlouvu lze vypovědět před datem instalace do 3 pracovních dnů v rámci žádné možnosti bez zaplacení poplatku.
Pokud je odstoupení od smlouvy doručeno do 3 pracovních dnů před dohodnutým termínem, bude vám ve všech případech účtován příslušný poplatek za doručení!
Přeprava dveří a jejich dodání na staveniště vyžaduje stovky kilometrů dopravy a práce. V případě opožděných nebo nezrušených dodávek vzniknou poskytovateli služeb značné náklady, jejichž část (skutečná sazba za dodávku) bude fakturována zákazníkovi.
Zákazník je o této podmínce písemně informován při podání objednávky (uzavření smlouvy).
Právo na odstoupení od smlouvy u dveří instalovaných naším smluvním partnerem:
V případě objednávek kombinovaných s montážními službami platí 14denní právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu po instalaci. kupující nemá možnost.
Dveře jako stavební materiál podléhají během montáže nevratnému poškození, což znamená, že při demontáži ztrácejí značnou část své hodnoty.
Pokud zákazník uplatní reklamaci v rámci záruky nebo garance, společnost reklamaci prověří společně se subdodavatelem, který instalaci provedl. V závislosti na výsledku jejich šetření bude zákazníkovi nabídnuta kompenzace (vrácení peněz) nebo, v odůvodněných případech, budou dveře dodány a vyměněny zdarma.
Dokumenty, které musí být přiloženy k reklamaci a záručnímu/záručnímu nároku:
- Faktura od dveří
- Faktura za instalaci
- Přijímací zpráva
V případě dveří zakoupených jinde (u prodejce) a neinstalovaných námi určenými montéry lze nároky na záruku a záruční plnění uplatnit pouze prostřednictvím prodejce dveří. V tomto případě musí kupující prokázat, že závada vznikla po odborné montáži a při běžném používání.
7. Záruka
7.1. Záruka na příslušenství
V případě vadného plnění ze strany poskytovatele služeb může uživatel uplatnit vůči společnosti nárok ze záruky v souladu s ustanoveními zákona V z roku 2013 o občanském zákoníku.
V případě spotřebitelské smlouvy může uživatel, který je spotřebitelem, uplatnit nároky ze záruky na vady výrobku, které existovaly v době dodání výrobku, během dvouleté promlčecí lhůty od data převzetí. Po uplynutí dvouleté promlčecí lhůty již Uživatel nemůže uplatnit svá práva ze záruky.
V případě, že smlouva nebyla uzavřena se spotřebitelem, může uživatel uplatnit své nároky ze záruky v promlčecí lhůtě 1 roku od data převzetí.
Uživatel může podle své volby uplatnit následující záruční nároky: požadovat opravu nebo výměnu, ledaže by splnění nároku zvoleného zákazníkem bylo nemožné nebo by pro společnost znamenalo nepřiměřené dodatečné náklady ve srovnání se splněním jeho jiného nároku. Není-li oprava nebo výměna požadována nebo nemohla-li být zákazníkem požadována, může zákazník požadovat přiměřené snížení ceny nebo nechat vadu opravit či vyměnit jinou osobou na náklady podniku, nebo může v krajním případě odstoupit od smlouvy.
Uživatel může přejít z jednoho záručního práva na druhé, ale náklady na přechod nese uživatel, pokud to nebylo odůvodněné nebo pokud k tomu společnost neuvedla důvod.
Uživatel je povinen oznámit vadu neprodleně po jejím zjištění, nejpozději však do dvou (2) měsíců od zjištění vady.
Uživatel může uplatnit záruční nárok přímo u společnosti.
V případě vady zjištěné v průběhu šesti měsíců od plnění (tj. po dodání nebo převzetí) se má za to, že vada existovala již v době plnění, pokud tato domněnka není neslučitelná s povahou vady nebo povahou výrobku. Poskytovatel služeb se zprostí záruky pouze tehdy, pokud tuto domněnku vyvrátí, tj. prokáže, že vada výrobku vznikla až po dodání uživateli. Na základě toho není poskytovatel služeb povinen uznat reklamaci uživatele, pokud prokáže, že vada je způsobena nesprávným používáním výrobku. Po uplynutí šesti měsíců od data plnění se však důkazní břemeno obrací, tj. v případě sporu musí Uživatel prokázat, že vada existovala v době plnění.
7.2. Záruka na výrobek
Záruka na výrobek může vzniknout pouze v případě vady movitého zboží (výrobku). V takovém případě může Uživatel, který je Spotřebitelem, podle své volby uplatnit své právo podle bodu 7.1 nebo nárok ze záruky na výrobek.
V rámci reklamace výrobku může uživatel požadovat pouze opravu nebo výměnu vadného výrobku.
Výrobek je považován za vadný, pokud nesplňuje požadavky na jakost platné v době uvedení na trh nebo pokud nemá vlastnosti popsané výrobcem.
Uživatel může uplatnit reklamaci výrobku do jednoho (1) roku od data uvedení výrobku na trh výrobcem. Po uplynutí této lhůty toto právo ztrácí.
Uživatel může uplatnit svůj nárok na záruku pouze u výrobce nebo distributora movité věci.
V případě reklamace výrobku musí uživatel prokázat vadu výrobku.
Výrobce (distributor) je zproštěn povinnosti poskytnout záruku na výrobek pouze tehdy, pokud může prokázat, že:
-
výrobek vyrobila nebo uvedla na trh pro jiné účely, než je její podnikání, nebo
-
vada nebyla zjistitelná podle stavu vědy a techniky v době uvedení na trh, nebo
-
vada výrobku je důsledkem uplatnění právního nebo regulačního požadavku.
Výrobce (distributor) musí prokázat pouze jeden důvod pro osvobození.
Stejná vada nemůže být současně důvodem pro uplatnění nároku na záruku i nároku na záruku na výrobek. V případě úspěšné reklamace výrobku však může uživatel uplatnit záruční nárok na vyměněný výrobek nebo opravený díl u výrobce.
7.3. Dobrá pověst
Povinnou záruku na některé výrobky dlouhodobé spotřeby upravuje vládní nařízení 151/2003 (IX. 22.) o povinné záruce na některé výrobky dlouhodobé spotřeby. (Předmětná) oblast působnosti nařízení se vztahuje pouze na výrobky prodávané na základě nové spotřebitelské smlouvy uzavřené v Maďarsku a uvedené v příloze nařízení.
Povinná záruční doba na zboží dlouhodobé spotřeby uvedené v příloze nařízení vlády je 1 rok a začíná běžet ode dne dodání výrobku spotřebiteli, nebo pokud instalaci provádí poskytovatel služeb nebo jeho zástupce, ode dne instalace.
Společnost je zproštěna své záruční povinnosti pouze tehdy, pokud může prokázat, že příčina vady vznikla až po provedení plnění.
Uživatel nemůže současně uplatnit záruční nárok a záruční reklamaci nebo záruční nárok na výrobek a záruční nárok na tutéž vadu, ale jinak mu náleží práva vyplývající ze záruky bez ohledu na práva uvedená v bodech 7.1. a 7.2.
7.4. Uplatňování nároků ze záruky a ručení
Uživatel může své nároky ze záruky uplatnit u:
-
-
-
Název: GORDIUS ENDLESS Ltd.
-
Sídlo: 3530 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca 87.
-
Poštovní adresa: 3530 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca 87.
-
Jméno zástupce: Tamás Szabó
-
E-mail: info[at]hisec-ajto.hu
-
Telefonní číslo: +36706606987
-
-
8. Vymahatelnost
8.1. Místo, čas a způsob podání stížnosti
Uživatel může podávat stížnosti spotřebitelů na produkt nebo činnost poskytovatele služeb na následující kontaktní údaje:
-
-
-
Název: GORDIUS ENDLESS Ltd.
-
Sídlo: 3530 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca 87.
-
Poštovní adresa: 3530 Miskolc, Soltész Nagy Kálmán utca 87.
-
Jméno zástupce: Tamás Szabó
-
E-mail: info[at]hisec-ajto.hu
-
Telefonní číslo: +36706606987
-
-
Poskytovatel služeb, pokud má možnost, ústní stížnost neprodleně odstraní. Není-li okamžitá náprava ústní stížnosti možná vzhledem k povaze stížnosti nebo nesouhlasí-li uživatel s vyřízením stížnosti, uchovává poskytovatel služby záznam o stížnosti po dobu pěti let spolu s věcnou odpovědí na stížnost.
Poskytovatel služeb poskytne uživateli kopii zprávy na místě v případě ústní stížnosti sdělené osobně (v prostorách), nebo pokud to není možné, v souladu s pravidly pro písemné stížnosti uvedenými níže.
V případě ústní stížnosti sdělené telefonicky nebo jinou službou elektronických komunikací zašle poskytovatel služeb kopii zprávy uživateli nejpozději v okamžiku věcné odpovědi.
Ve všech ostatních případech bude poskytovatel služeb postupovat podle pravidel pro písemné stížnosti.
Stížnosti zaznamenané telefonicky nebo jinými komunikačními prostředky budou poskytovatelem služeb opatřeny jedinečným identifikátorem, který v budoucnu zjednoduší vyhledání stížnosti.
Poskytovatel služeb odpoví na obdrženou stížnost písemně do 30 dnů. Opatřením podle této smlouvy se rozumí vyvěšení.
Pokud je stížnost zamítnuta, poskytovatel služeb informuje uživatele o důvodech zamítnutí.
8.2. Další možnosti vymáhání
V případě, že se spotřebitelský spor mezi poskytovatelem služeb a uživatelem nepodaří vyřešit jednáním s poskytovatelem služeb, má uživatel k dispozici následující možnosti vymáhání:
-
Stížnosti podávejte úřadu pro ochranu spotřebitele (Národní úřad pro ochranu spotřebitele, 1088 Budapest, József krt. 6.; poštovní adresa: 1428 Budapest, PF: 20.; centrální telefonní číslo: +36 1 459 4800; e-mail: [email protected]).
-
Zahájení řízení smírčího výboru (smírčí výbor Pešťské župy; adresa: 1119 Budapest, Etele út 59-61, Budapest, 2. patro 240; telefonní číslo: (1)-269-0703; faxové číslo: (1)-269-0703; e-mailová adresa: [email protected]; internetová adresa: www.panaszrendezes.hu),
-
Zahájení soudního řízení.
9. Ostatní
9.1. Změny VOP nebo cen
Poskytovatel služeb může tyto VOP, ceny produktů prodávaných na webových stránkách a další ceny uvedené na webových stránkách kdykoli změnit, a to bez zpětné účinnosti, přičemž změna nabývá účinnosti po zveřejnění na webových stránkách a vztahuje se pouze na transakce po datu vstupu v platnost.
9.2. Technická omezení
Nákup na webových stránkách znamená, že uživatel zná možnosti a omezení internetu a souhlasí s nimi, zejména pokud jde o technické provedení a chyby, které se mohou vyskytnout. Poskytovatel služeb nenese odpovědnost v případě poruchy internetové sítě, která znemožní fungování webových stránek a nákup.
9.3. Zásady ochrany osobních údajů
Zásady ochrany osobních údajů poskytovatele služeb jsou k dispozici na adrese: Oznámení o ochraně osobních údajů
Datum vstupu těchto všeobecných podmínek v platnost: 1. června 2022.